Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-25, 17:40   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?

Jeg liker de grå hårstråene som kommer og jeg vil ikke farge håret, spesielt ikke med tanke på at mitt hår veldig lett blir gult/orange med striper/farger og jeg har brukt flere år på å la det vokse ut, uten å farge det.

Men det er kjedelig å ha samme farge hele tiden og jeg kan tenke meg noen mini coloration/glansvask/toning som klarer å gi et mellombrunt hår som har en varm tone en fresh forandring. Det trenger ikke å ta det grå.

Gjerne tips på farge som kan passe samt ev produkt. Bilde er et pluss.

Vedlagt bilde som er noen dager gammelt, er i relativt sterk sol, det ser nok mindre rødlig ut innendørs.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_3839.jpg (11,1 KB, 247 visninger)

Sist redigert av Pelen : 23-04-25 kl 21:24.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat