Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-25, 17:48   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å høytrykkspyle i påsken, og i tilfelle når?

Grr. Høyere makter (Gud?) vil ikke at jeg skal spyle. Mannen kom hjem, fikset den, og så gikk han og handlet mens jeg spylte. Etter en halvtime stanset hele dritten, og det viste seg at det er hovedkranen som har skrudd seg av. (Via sånn water guard-greie). Jeg gikk inn, full av gjørmesprut, og hovedkranen peip, og det var ikke vann i huset. Måtte vaske briller og hender med våtservietter, og så er den stoppekranen plassert på et idiotisk sted etter renoveringen av huset. Måtte vente til mannen kom igjen (herregud, så hjelpeløs jeg er..). Han måtte demontere en kjøkkenskuff og krype innunder et sted og stille på den der water guarden, som jeg aldri har forstått et pøkk av.

Nå skulle jeg i teorien laget middag, men det gidder jeg ikke, og jeg er sulten. Det blir take away.

Og så traff jeg nærmeste nabo, som kommenterte at jeg spylte, og jeg sa at jeg hadde ventet til over påsken med vilje, og hun lo høyt og sa at det er det ingen i dette nabolaget som bryr seg om.

Jaja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat