Sv: Gruffetråd
I dag tidlig kjørte jeg som vanlig til jobb. Under 5 min bak meg på samme vei kjørte mor til en unge i 10. trinn. Som ikke kommer hjem.
For der traff en lastebil den bilen hun kjørte i. Eller hun traff lastebilen. I alle fall traff de hverandre. Jeg vet ikke hvilken tiendeklassing, jeg kjenner en del av de tiendeklassingene, jeg har en unge i 8 og en som gikk tiende i fjor. Og selv var jeg altså bare noen få minutter forran.
Og dette var altså når jeg vr på vei til jobb i morges. Nå når arbeidadagen er over, så hr veien akkurat åpnet igjen for manuell dirigering, lastebilen står er enda. Det var krevende slukking av brannen som oppsto i elbilen.
Det ble endret retning på noen ferger så det har faktisk vørt teoretisk mulig å komme seg til og fra kommunen i dag, men i praksis altså stengt fra 8:48 til 16:30. Det hadde vært fint med mer enn en bilvei, dette er jo altså landets mest dødelige vei pr meter eller noe sånn. med en døgntrafikk på 22,5K.
Men nå er veien åpen, så jeg kan kjøre hjem og kose ungene mine og klemme dem litt ekstra i kveld (Ingen av dem er vel hjemme når jeg kommer hjem, eldste og yngste går til korps siden vi ikke rekker hjem i tide og mellomste var med ei veninne hjem)
Sist redigert av Malama : 22-04-25 kl 19:29.
|