Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-25, 15:24   #33
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke ny bil

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg er enig med Star, er man vant med stor bil så vil man ikke ha et lite tyttebær. Star sa hun har en Saab, og det er rene panservogna ift småbiler. Jeg har et annet merke, har sett hva den tåler i møte med en liten Ford og skal derfor aldri ha liten bil.

Og så syns jeg det er rart at dere kritiserer henne for å ville bruke 350' på nyere bil, som skal være hennes eneste bil, en familiebil til hverdag og ferie, på europaveier med høy fartsgrense. Mens flere av dere som maser om liten elbil har denne som nr to-bil, og bruker langt mer penger på biler pr år enn jeg og Star har brukt til sammen de siste ti år, tror jeg.

Det er vel ingen som kritiserer Star for noe som helst? Hun forsøker å tenke rundt hva hun trenger av en ny bil, og mange kommer med innspill? Jeg har nettopp hatt slike tråder selv, og har satt pris på at folk spør "trenger du virkelig det" eller "hva tenker du at du trenger".

Jeg vet ellers ikke hva du ser på som "en liten elbil", men hverken Elroq eller Enyaq er det jeg vil kalle en "liten bil" altså. Det er fullgode familiebiler for mange jeg kjenner.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat