Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-25, 15:11   #424
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Russetiden, å lese hvor mye penger som er brukt, det skal festes, drikkes , være sosiale og det er så fantastisk , for de som ikke er på russebuss er de neste 6 ukene grusomme for de blir ikke invitert. Jeg er så glad det skal endres neste år, for det har tatt helt av med både pengebruk og utenforskap mange steder. Jeg håper den blir mer inkluderende igjen de neste årene. Jeg leser så mange som står utenfor diverse steder og hvor vondt det er for de.

Ja, jeg er veldig glad for at min som er russ til neste år, og hans venner, er såpass avslappet til det hele. De er en vennegjeng som er mange nok til at de kunne dannet en russegruppe, men jeg tror rett og slett ikke de gidder alt styret og alle pengene. Forhåpentligvis gjør det det også lettere for andre som ufrivillig er utenfor gruppene. Tvillingsøsteren har venninner på samme skole, som er med i russegrupper, planlegger tur til Rhodos i sommer etc, og det er visst veldig mye styr og drama. Så hun er glad hun går på skole i Sverige, for hun regner med at hvis hun hadde gått der hadde hun sikkert hengt med dem, og utenfra synes hun det virker fryktelig slitsomt. Og vondt, for de som ikke er med.

I tillegg til at det trolig blir endringer fra neste år ja, så de jo er advart mot å planlegge for mye. Men det tror jeg mange ikke hører på, de tar på skylapper og planlegger i vei, akkurat som de har gjort årene før. Så det er en del som står i fare for å bruke mye penger og tid på noe de kanskje ikke vil få glede av likevel.