Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-25, 09:08   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforglemmelige matopplevelser i Paris?

Det hørtes ut til å være en veldig fin tur til Paris.

Er det lov med litt spinn off nå?

Jeg har et par venninner fra hjembyen min som synes verden der ute er litt mer skummel enn jeg synes. Vi var på en biffrestaurant i Polen, og et av venneparene forsøkte å bestille biffen "really well done" for ikke å bli matforgiftet. Servitøren nektet fullstendig, og hadde en lang argumentasjonsrekke klar. Han mente at med den kvaliteten de hadde på biffen, så ville den bli ødelagt av oversteking. De klarte å forhandle seg frem til en medium ++. Som de innrømmet at ble ekstremt god.

Jeg tror nok at venneparet mente at servitøren overdrev og bare burde gitt dem det de ville ha. Han gikk til og med ut på kjøkkenet og hentet det stykket de skulle bestille for å vise at det ikke trengte mer steking med så fint kjøtt. Jeg synes det var godt å se en viss yrkesstolthet. Min biff som var stekt medium rare var også helt nydelig.