Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-25, 15:08   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uforglemmelige matopplevelser i Paris?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Aha, ja, det kan hende ja. Jeg trodde du mente at det må man ikke finne på å spørre om i Paris, generelt.

Nei, Paris er relativt nye på kaffenerdingen sin, så der finnes sikkert hummer og kanari. Jeg satt på denne da en amerikansk dame kom inn og lurte på om hun kunne få en latte med vanilje eller karamellsirup, og da svarte de (høflig altså) at de var opptatt av smaken på kaffe, så nei, det fikk hun ikke der. Hun repliserte med at hun likte nemlig egentlig ikke kaffe.

På nerdekaffesjappene snakket de alltid om Tim Wendelboe da de hørte jeg var fra Norge, haha.

Jeg er nok mer opptatt av god kaffe enn sirup, men som deg har jeg andre områder jeg ikke syns det er så farlig eller har peil. Men setter pris på nerding, så syns ikke det alltid er deres jobb å serve meg og min smak, riktignok.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat