Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-25, 23:20   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai for tenåringer

Her er det fortsatt familie i hovedsete. Frokost for oss fem (eller fire de mange årene mannen stadig som fau ender med å måtte forlate huset tidlig. )

Vi har en kombinasjon av tenåringer og barneskole. Men 16 åringen har ingen vennegjeng og ikke noe sosialt liv utenfor skolen, og spiller i korpset. Så han spiser her og nøter opp for å spille på barneskolen han aldri fikk på (dr ble bygget ny skole med oppstart etter at han begynte på i skolen) mellomste er første året på u skolen nå men selv om hun ikke vet hva hun helt skal gjøre siden hun ikke skal gå i tog så ser hun nok ikke for seg noe annet enn frokosten hjemme og stille opp langs ruta sammen med besteforeldre og søskenbarn. Yngste er jo bare 9 men spiller også i korpset så. Ja. Det er feiring på den barneskolen da, selv om tenåringene går hjem før minstemor vil hjem.

Mannen skal somregel være der til det er slutt, enten er han kasserer eller så har han rydde alt, kiosk, stort sett alltid en vakt eller fem i løpet av dagen.

Men jeg jsrbikor hatt forventninger om at ungene skulle gjøre noe annet heller. Første året jeg ikke feiret dagen i sin helhet med mine foreldre var jeg russ. Og så flyttet jeg hjemmefra.