Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-25, 13:11   #18
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 313
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?

Nå har jeg fått beredskapsfrøpakken min. Den inneholder akkurat det som står beskrevet hos https://solhatt.no/butikk/fropakke-beredskapshagen/. Noe mer konkret om holdbarhetsdato finner jeg ikke, men frøene er pakket i tykke poser av aluminiumsfolie el.l. Det hele er pakket i en liten eske, og så skal man trekke en tykk plastpose som følger med utenpå og oppbevare det i fryseboks. Akkurat den biten var en liten strek i regningen for meg for jeg har lite plass i fryseren fra før. Skulle gjerne visst hvordan holdbarheten er ved oppbevaring i utebod. Det fulgte med et lite hefte med dyrkingsinfo men jeg har også bestilt boka Beredskapshagen. Velger å tenke på dette som en form for hobbyinteresse fremfor noe som man faktisk får bruk for, forhåpentligvis.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat