Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-25, 19:55   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av gass til stormkjøkken i blokk

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har små gassbeholdere i kjøkkenskapet, langt unna varmekilder. Jeg har hatt det i 15 år. Vi har gassbeholderen til grillen stående på balkongen, så det går også fint. Det stemmer at de ikke skal stå i kjeller, fordi det ved en eventuell lekkasje vil lagre seg langs gulvet.

Stemmer. Jeg har også en loftsbod, er det en mulighet kanskje? Grunnen til at jeg er skeptisk til balkongen er innglassingen. Ser for meg at det fyker ut ved en lekkasje? Det er jo ikke tett altså, så vet ikke om det reelt sett vil skje. Vi snakker jo ikke om en veldig stor mengde gass.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat