Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-25, 23:09   #30
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress til 18-åring - hva gjelder nå?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Så bra My! Min var selv på Toilldag (en dag jeg aktivt styrer unna Midtbyen) og fikk tak i en dunvest fra Übr. Full finansbrolook på den ferske 17.åringen med andre ord. Snålt .

Min var lite interessert i å se etter noe annet (ikke veldig opptatt av klær), han ville hjem fra det dårlige været. Jeg skyr også vanligvis byen som pesten på Toilldag, dette tror jeg er første gangen jeg aktivt har oppsøkt den. Men det gikk heldigvis smertefritt og glatt for seg. Det var Gunnar Ree vi endte opp med å handle på. I følge vår 19 år gamle rådgiver (som i storesøsters venn, som vi møtte på Retro) er det bare å gå direkte dit, hvis det er dress man er ute etter. Jeg har aldri vært inne der før, og tenkte det var et sted bare godt voksne menn handlet. Men ikke i følge denne unge mannen, han hadde selv kjøpt seg dress der i dag. Og de hadde da også veldig bra utvalg, og hjelpsomme og flinke, forholdsvis unge ansatte.