Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-25, 13:54   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innedører?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Når det gjelder gulfarge så må du teste. Jeg elsker gul, og ville ha gul gang i en gang uten mye naturlig lys (der vi bodde før). Jeg forsøkte så mange forskjellige gultoner på veggen, og det ble ikke bra. De endret helt karakter. Så prøv ut uansett farge er mitt tips!

Og så vil jeg anbefale å finne en god fargehandel og bruke de for tips og råd. Jeg har lært meg mye nytt på oppussingsfronten gjennom flittig bruk av de og nettet/youtube/SoMe

Vi har gul gang der vi bor nå, og den elsker jeg! Men den får veldig mye naturlig lys, fra både stuen og soverommene når dørene står åpne. Så jeg er veldig usikker på om det kan bli samme følelsen i en gang som i beste fall får naturlig lys fra den ene siden. Alle soverommene er på samme vegg, og de andre er bad/toalett/vaskerom uten vinduer.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat