Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-25, 16:34   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppsummeringstråd - hvilken bil skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har nå vært på en utflukt og jeg endte med å prøve en MG4. Tror den egentlig er stor nok til mitt bruk. Det er tross alt stort sett snakk om småkjøring med maks 3 passasjerer. Fikk et godt tilbud på den, inkludert vinterdekk, serviceavtale, takstativ. De har kampanje nå med 0,99% rente på lån, det er jo ikke akkurat ille. Prøvde også ID3. Jeg synes nok den var hakket bedre å sitte i og man får kanskje en litt dyrere følelse i den. Men den er dyrere, garantitiden er kortere etc.

Du kan sette forhandlere opp mot hverandre og forhandle om pris.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat