Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-25, 09:48   #63
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med på fritiden?

Jeg har ikke noen fast aktivitet, men prøver å fylle fritiden med noe som gjør meg godt. Å gå i marka er en av mine favorittaktiviteter, men pga. synet mitt er det vanskelig på vinteren, men på sommer og høst bor jeg nærmest i marka. Plukker sopp og bær, rydder i utmarka vår og bare koser meg. Jeg er også mye i fjæra og leter etter sjøglass, og jeg rydder en del langs sjøkanten og melder inn for henting til In the same boat.

https://www.inthesameboat.eco/depot/

Jeg ser alt av sendinger i Formel 1-sesongen og er lidenskapelig opptatt av racingen.
Jeg og barnebarna saumfarer alle loppiser i nærområdet.

På vår/sommer/høst stuller jeg mye i hagen og holder naturtomta vår under noenlunde kontroll.

Jeg var veldig glad i å lese, men også der har synet satt begrensninger, og jeg får ikke til lydbøker. Lesing er noe jeg savner skikkelig,