Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-25, 16:01   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppsummeringstråd - hvilken bil skal jeg kjøpe?

-Jeg har prøvd Kona - Bladet Motor sier den kom dårlig ut på vinterføre og den der kollisjonstesten. Veldig god å kjøre, likte at den hadde mye fineser, men de testene gjorde at vi ikke kjøpte den. Det er pga vinterføre jeg vil bytte ut min BMW i3.
-Jeg har prøvd MG (4 tror jeg). Den var svært ivrig på lane assist. Mulig en er oppgradert nå. Føltes litt "billigbil", også pga forhandlersted er mer shabby og mindre enn de andre vi har vært hos.
-Jeg har prøvde VOLVO EX30. Likte den, men ikke at speedometeret var på midten.

-Kjøpe VW ID.3 for nøyaktig en uke siden. Fikk så god innbytte hos Hundai at vi fikk presset Møller til samme pris.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat