Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-25, 08:49   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med på fritiden?

Jeg tar master på deltid så det er egentlig det eneste jeg driver med på fritiden. Men jeg er også veldig glad i hagen og drivhuset mitt, så når det er sesong for det så pusler jeg ute. Egentlig er jeg veldig glad i å lese og hekle, men jeg har sjeldent ro i kroppen til å drive med noen av delene. Jeg prøver å jogge annen hver dag, og så går jeg jo tur med hunden hver dag.

Forresten så kan man vel si at å gå i operaen er en stor hobby jeg har, jeg er der cirka en gang per måned sammen med en venninne og litt med eldste sønnen. Jeg går også i teater og ser på ulike show sammen med både venninnen og mannen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat