Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-25, 09:07   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innedører?

Takk!

Huset er fra 1982, så det er maks alder på dørene, men det kan hende de er nyere. De ser veldig lite slitt ut til å være 40+ år gamle. Jeg googlet meg frem til at dører som er fra etter begynnelsen av 70-tallet skal ha standardmål. Men jeg ville uansett ikke gått i gang uten å måle og være 100% sikker på, å gjøre noe mer enn å bytte dørene er helt uaktuelt.

For meg, som er helt uten kompetanse på dette, ser det ut som om de er lakket. Eller oljet? De er i hvert fall veldig blanke. Kan fargehandler se det om jeg tar med bilde?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat