Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-25, 13:46   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på kjøkkenvask

Vi valgte også stål. Vurderte svart, men kjenner ikke noen som har hatt det lenge nok til at jeg har sett hvordan det blir over tid, alle jeg kjenner som har det har fått det i løpet av de siste ti årene (vi er ikke sånne som endrer ting veldig ofte, da vi skiftet benkeplate og vask hadde kjøkkenet vært det samme i nesten 20 år). Stål vet jeg hva er, det er verken trendy eller utrendy, det bare er. Og veldig holdbart, tidløst, vedlikeholdsfritt og praktisk, og kan sikkert være der i 20 år til. Måtte også ha ny kran, og da valgte vi den også i stål.