Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-25, 17:25   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsreise til Middelhavet.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Søsteren min elsket Parga i Hellas da de var der i fjor.
https://www.apollo.no/hellas/parga

Ja, Parga har jeg hørt mye bra om. Tittet litt, men det er så vanskelig å finne ut nøyaktig hvor man bør dra.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Gratulerer

Vil absolutt anbefale Casa Cook. Vi har vært på resorten deres på Samos, men de har flere steder også (bl.a. Rhodos, men den ligger ikke rett på stranden. Et lite minus er at den ligge rett ved flyplassen, men det gikk greit synes vi. Pluss for kort transfer

Tusen takk.
Denne type resort/hotell ser midt i blinken ut. Hvilken type rom hadde dere, er det lurt å oppgradere? Lite bilder av rommene, så vanskelig å helt se forskjellen. Skal lese meg litt opp på Samos.

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer!

Gresk øy ville vært på lista mi da, kanskje kombinasjonsferie med 2 øyer, bør da være borte 2 uker. Litt usikker hvilke øyer jegville valgt da. Elsker Hellas.

Takk!
Ja, Hellas står høyt oppe på listen. Sliter bare med å sile ut hvor vi vil dra, så derfor tenkte jeg det var lurt å se om noen hadde konkrete tips til steder de har vært/vet er bra.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Gratulerer. Ville sett på Paros, Antiparos og Albania. Så mange pene hoteller ved vannet og generelt fine steder. Charter bruker å ha lavere pris rett etter skolestart. Albania er vel feil hav, det er Tenerife også, men nydelige hotell vest på øya, med sorte lavastrender, solnedganger og god mat.

Takk.

Tenerife har jeg vært på mange ganger og liker godt, men på sommeren foretrekker jeg Middelhavet.
Skal sjekke ut Paros og Antiparos, takk for tips.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat