Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-25, 14:39   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oscarvinner 2025?

Jeg har ikke sett noen av dem!

Jo, Dune part two. Den likte jeg veldig godt. Jeg har også begynt på the Conclave, men oppdaget fort at jeg måtte være mer våken for å se den.

Anora så jeg trailer for i går, og fikk veldig lyst til å se. The Brutalist er på plakaten. Om Emilia Perez vinner tror jeg det blir bråk.
https://youtu.be/iLT4v3mkrvk?si=uOIWd8iGSHbEcNrM

Jeg tror jeg heier litt ekstra på The Brutalist fordi Mona Fastvold, Nickel boys fordi tema eller I'm still here fordi ikke-amerikansk.

Jeg tror de eneste filmene på lista jeg ikke har veldig lyst til å se er The Substance og Wicked.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat