Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-25, 23:01   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Offentlig terapi og varsel mot psykolog

Jeg har hørt podcasten Hos Peder. Jeg ble imponert over at noen klarte å stå frem på den måten i en offentlig podcast. Den podcasten har nok bidratt til å ufarliggjøre terapi for mange. Men hvor godt deltagerne har vært inneforstått med hvor eksponert de kom til å bli, det vet jeg jo ikke. Men jeg vil jo tro de har gått inn i det med åpne øyne, med et ønske om å hjelpe andre?

Kritikken mot Peder Kjøs går på sammenblanding av terapirollen og vennskap etter innspillingen av podcasten. De har skrevet bok sammen samtidig som han har gitt henne terapi. Så de har vært både samarbeidspartnere og terapeut og klient samtidig. Det forundrer meg at han ikke selv har sett at dette er rolleblanding som han har ansvaret for å stoppe.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat