Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-25, 12:36   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Jeg blir nesten fysisk dårlig av lyden av brodder mot noe som helst annet enn snø og is. Når jeg går til jobb må jeg blant annet gjennom en undergang med betonggulv. Jeg er nødt til å ta av meg broddene for å orke å gå igjennom der. Etter denne undergangen er det flatt resten av veien til jobb, så som regel trenger jeg heller ikke å ta dem på igjen på andre siden. Men om det er nødvendig så gjør jeg heller det, enn å gå over betongdekket med brodder på. Før denne undergangen er det stupbratt nedoverbakke, så hvis det er glatt der så er det helt nødvendig med brodder, skal jeg komme ned i god behold. Men i år har de tydeligvis prioritert denne gata for snørydding, strøing og salting, så nå er det heldigvis ikke glatt der, og jeg slipper stort sett brodder. I dag tidlig var det stedvis svært glatt der hvor det er flatt, men der greier jeg å gå slik at jeg holder meg på bena.