Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-25, 14:38   #39
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

I mange butikker er det kasseløsninger som er integrert med vipps, så du kan spørre om det for å få kontantene til å rekke lenger.

Tror hele bankløsningen min har fått et nervøst sammenbrudd. Guttungen la til og med bankkortet inn i vipps, noe jeg ikke visste at gikk an en gang. Men funket gjorde ikke det heller. Coop har betaling via medlemskontoen, og jeg har vel det meste jeg trenger i hus de neste dagene uansett. Må få betalt litt bensin etter hvert, men bilen går vel stort sett greit på strøm og bensinslanten som er igjen noen dager til. Det ordner seg. Jeg kunne hatt kredittkort ved siden av, og ikke hatt noe problem med knelende bankkort, men liker ikke kredittkort, så jeg har ikke ordnet det eller hatt bruk for det til nå. Angrer litt på det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat