Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-25, 10:20   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerkinn eller Kongsvold - hvor er det best å bo?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har bodd på Kongsvold (da de hadde sånn gourmettilbus) og det var et koselig sted uten æ være hotell. Det var fjellstue. Turterrenget kan jeg ikke uttale meg om da vi var der for maten.

Jeg har også vært på Kongsvold, og er enig med Karamell. Det er et hyggelig sted å være, men en fjellstue, noe jeg vil si at særlig overnattingen bar preg av (men det er 10 år siden). Veldig trivelig da, absolutt.
Jeg kjenner ikke til Hjerkinn, men jeg er enig i at Snøhetta viewpoint er flott. Vi så moskus på vei opp dit.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat