Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-25, 11:02   #91
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier du kabaret eller aspik?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dere svarer som om vi som sier aspik er dumme i hodet som ikke vet at aspik er selve geleen. Vi vet jo det – det handler om dialekt, ikke dumskap. Når jeg sier jeg har vondt i foten når jeg har vondt i beinet, så har jo ikke det noe med at jeg ikke vet forskjell på fot og bein. Det er bare fordi jeg er trønder.: knegg:

Varm sjokoladedrikk er ikke det samme som kakao. All sjokolade er laget av kakao, kakao er en av ingrediensene i sjokolade, enten den er kald og fast, eller varm og flytende. Kakao og varm sjokolade er derfor to vidt forskjellige ting. Dette er nok ikke de som bor steder i landet hvor det er vanlig å si kakao om varm sjokolade klar over.

Sist redigert av My : 12-02-25 kl 12:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat