Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-25, 14:51   #27
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pusse opp eller la være?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg ville definitivt prioritert å bruke penger på bil, og se hvor lang man kommer med en snei gulvbelegg og litt maling. Da vi skulle ha nytt belegg på lilledoen fikk vi tak i noe avskjær til en billig pris (tipper 2-3 kvm).

Ja, bytte av varmtvannsbereder ville jeg også prioritert. Til orientering så kan jeg si at vår familie stort sett greier seg på den lille berederen som er plassert under kjøkkenbenken, tipper ca 100-150 l. Nå har vi to voksne, en tenåring som trener og dusjer + 12-åring som dusjer litt oftere. Dersom du eier et hus som er beregnet på 4-5 personer ville jeg likevel kanskje prioritert en tank med litt størrelse dersom du tenker på videresalg.

Det er et rekkehus på 100 kvm med to soverom, så jeg trenger kanskje ikke så mye som 200l da.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat