Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-25, 08:23   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leppestift som sitter godt, men ikke tørker ut leppene

Jeg pleier egentlig å bruke leppestift, men så forsvant det merket jeg brukte og jeg finner ingen ny som ikke tørker ut leppene mine fullstendig.

Jeg tror at jeg ønsker meg en som er matt. Det er ikke egentlig viktig, men jeg synes ofte at de sitter så veldig mye bedre. Så jeg ber om at dere anbefaler en som både sitter godt og som ikke tørker ut leppene. Sistnevnte er en større problemstilling om vinteren, men ... det er jo vinter nå.

Jeg vil at den skal være tilgjengelig i butikk slik at jeg kan se på fargene på ordentlig.