Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-25, 15:49   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrosement på bad?

Jeg vurderer å gjøre dette i dusjsonen på badet vårt oppe. Der la vi, fordi vi var helt iddiot, hvite mosaikkfliser med hvite fuger. De har vært grusomt stygge i 10 år, og ingenting virker.

Jeg har nettopp fuget opp på nytt og det hjelper litt, men hvis det blir ille igjen, så vurderer jeg mikrosement i dusjsonen. Så følger tråden, mer enn jeg bidrar.

Det eneste jeg kan si, er at jeg har prøvd å jobbe med miksosement på et uteprosjekt, og det er IKKE så lett å få jevnt og fint som de påstår i reklamen!