Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-25, 11:46   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Absolutt lov å være takknemlig, Tjorven!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er veldig bortskjemt, for mannen min lager middag 99,9% av gangene. Med mindre han er syk eller borte, er det han som lager. Det jeg ikke skjønner er hvordan han orker å lage ordentlig middag fra bunnen, med mange prosesser, når han kommer hjem og ikke har spist siden lunsj. Det er virkelig helt uforståelig for meg. Vi hadde hatt et MYE kjipere kosthold hvis jeg måtte lage mer middag.

Men jeg er heller ikke interessert i mat, for min del kunne jeg spist salat til middag hver eneste dag. Jeg drømmer om at noen skal finne opp en pille som gir meg all næring jeg trenger.

Dette! Akkurat slik er det her også. Så det sier en god del om hva jeg mener om middag når jeg gruffer hardt over at jeg må lage en og annen middag. Som i går.

Jeg er god på å bake da. Det driver ikke min mann med.