Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-25, 11:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går du på kino?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Helt enig angående mobiltelefonbruk og prating på kino. Det er forstyrrende med alle de lysende skjermene som popper opp hele tiden. Hvorfor så voldsomt behov for å sjekke mobilen den halvannen timen filmen varer?

Er det store variasjoner rundt forbi?

Med fare for å fornærme en hel bøling, har jeg kun opplevd sånne ting (inkludert snakking) på kinoen på Sandnes… I Stavanger i mye mindre grad, men det er mulig det kommer an på selve valget av film? Jeg går ofte på kino med godt voksne folk i salen.

Forstyrrende mobilbruk har jeg opplevd på konserthuset flere ganger, og det er ekstremt plagsomt. Jeg har sagt fra til ansatte ved flere anledninger. Det burde vært mobilforbud.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat