Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-25, 09:06   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?

Jeg har problemer med å huske tall, så jeg må sjekke igjen og igjen. Derfor blingser jeg heller ikke. Blingser oftere på dato, faktisk, enn på klokka. Når jeg skal besille reiser, med fly og overnatting, sjekker og dobbeltsjekker og trippelsjekker jeg alltid, og enda er jeg nervøs for å ha bommet med en dato. Rett og slett fordi det har skjedd litt for mange ganger i fortiden. Har kommet på hotell og ikke fått rom, fordi jeg har bestilt på feil dato. En gang gaslightet jeg hotellet til å tro at det var de som hadde gjort en feil, så de ordnet et rom til oss likevel, på et annet hotell, selv om det var jeg som hadde bestilt til feil dato. Det er lenge siden jeg har bommet nå, fordi jeg sjekker så mange ganger før jeg trykker bestill. Men sjekkingen er på grensen til det nevrotiske. Får av og til andre til å se over for meg også, for sikkerhets skyld.