Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-25, 15:55   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lesebrett kjøper man nå?

Da jeg kjøpte Kindle i julegave til mannen nå nettopp, endte jeg opp med Kindle Paperwhite 5 (11. gen). Han er i alle fall fornøyd med den.

Grunnen til at jeg valgte Kindle er at det er det vi har fra før (han har mistet sin, men jeg har fortsatt min), vi har delt bibliotek, slik at vi begge har tilgang på hverandres bøker. Det finnes en enda nyere modell med litt større skjerm, som sikkert er nyere enn testen over, men jeg synes det er en fordel at den ikke er så stor. Den lader med USB-c. Har ikke sjekket om den tar trådløs lading, det har jeg ikke tenkt over, vi bruker ikke det.