Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-25, 10:39   #65
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du tofu i matlagingen?

Jeg har spist tofu og om jeg har fått det servert hos andre, og jeg har ikke hatt motforestillinger mot smak eller konsistens. Jeg har ikke brukt det til matlaging selv, dels fordi jeg nok også har vært for uvitende og primært har oppfattet det som et kjøtterstatningsprodukt, noe som de som ikke tror de kan leve uten kjøtt må ha for å få litt tyggemotstand i maten eller noe ... Jeg lever fint nesten kjøttfritt, og jeg har tenkt at jeg med mitt kosthold med mye grønnsaker og fisk ikke trenger kunstig framstilte soyaprodukter. Jeg skjønner at jeg kanskje må revurdere forestillingen min om dette, i alle fall når det gjelder tofu.