Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-25, 19:00   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Felleski gutt 16 år

Jeg er fersk felleski-eier og jeg er ikke helt overbevist om at jeg valgte riktig når jeg gikk for feller. Det er lettvint, men så ille er det jo ikke å smøre ski heller. Problemet for meg så langt har vært at jeg like gjerne går på ski i 20 minus som i 3 pluss og felleski er best egnet når det er relativt mildt. Det ble sagt når jeg kjøpte de, men jeg tenkte at jeg ikke kommer til å gå på ski når det er kaldt, men det viser det seg altså at jeg gjør. Senest i dag. Det går jo an å gå med feller i kaldt vær også, men det glir dårlig og det er dårlig glid. Rett og slett ganske trådt. Jeg har gode og riktige ski og regulerbare bindinger, så det er nok fellene som gjør det trådt i kaldt vær.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat