Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-25, 00:48   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med eldre tenåring

Vi har vært flere ganger i London med ungene, fra barns ben av.
Bodd følgende steder:

Favorittområder med kort avstand til "alt" og god bane-forbindelse:
Oxford Circus, Leicester Sq, Russel Sq, Tottenham Sq.

Øvrige:
Mayfair - sentralt og greit med god forbindelse på bane.
Kensington - fine, store hotellrom, litt kronglete med bane.
Bayswater - mja, litt lite utvalg av familierestauranter.
Chelsea - mye bra restauranter. (The Ivy )

Mine liker annerledes restauranter, Afternoon Tea, shopping (man går i "17. mai tog ala Oslo" - hele dagen i Oxford St, Regent St, New Bond St, Covent Garden, Carnaby St, Camden market (hestestallene der er en opplevelse).
Vi har forresten bodd i enden av Carnaby St, det var også veldig greit. Rett over veien for Liberty.

Soho har mye spennende restauranter. Og Chinatown.

Sist tok vi toget til Highclere Castle (kjent som Downton Abbey), hadde guidet tur der i forbindelse med julen og Afternoon tea, veldig koselig. Tar en drøy time med tog fra Paddington.

Canary Wharf, her ligger det ett enormt shoppingsenter, Abba Arena ligger ikke langt unna, det showet er også morsomt.

Vi har vært der i forbindelse med konserter på O2 arena og på Wembley.

London har mye, både av restauranter, museer og butikker - det ser så fint ut på Instagram, men det er sinnsykt mye folk der også, likevel - elsker byen. Følger ca alt av sider som heter #traveler London - mye tips der.

Jeg har noen gode gamle oystercards som jeg fyller opp med ulike beløp etter antall dager vi skal være der.

Siste turen gikk vi utelukkende på restauranter ungene hadde "funnet" og lest om på TikTok.

Sist redigert av Fløyel : 03-01-25 kl 00:56.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat