Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-24, 10:45   #20
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har fått oss hund!

Åh, for en nydelig plutt. Gratulerer!

Vi har en en springer-tispe på snart 2 her hjemme, vår andre springer. En nydelig, glad velcrohund. Hun elsker å ligge inntil, og vil være med alle steder vi drar, da er hun lykkelig.

Jeg vet ikke hvor godt du kjenner rasen, men de er kanskje ikke de vanskeligste på tur, for de holder seg stort sett inntil 25 meter fra deg (det er jakt-delen av dem), men de blir også umåtelig begeistret for alt de møter, så vi har øvd mye på å komme til oss. Vi har en smattelyd som gjør at hun alltid ser på oss, for da vanker det ofte godbit.

Hopping på kjøkkenbenken for å stjele mat er det som er mest krevende syns jeg, og ro når noe ikke er ved det vante. Ellers en veldig uproblematisk hund, og en veldig fin hunderase.

Kan jeg spørre hvilken kennel dere har kjøpt fra?