Vis enkelt innlegg
Gammel 24-12-24, 00:47   #524
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2024

Pepperkakehuset står her også, om enn med et noe vindskeivt bislag, og uten pynt foreløpig. Men satt på et brett og omgitt av vatt, grantrær og små nisser. Egentlig finere uten pynt, spør du meg, men det pyntes sikkert på et tidspunkt før det skal knuses, for det er bare biter med pynt på som blir spist. Treet er ferdig pyntet, og med alle pakkene under, jeg har lagt på juleduker og satt nye lys i alle staker, fylt på fruktfat (inkludert det obligatoriske drysset med twist oppi), og slapper av med en kald pils før jeg skal legge meg.