Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-24, 11:30   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greit å ta greiner av trær på kirkegård?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg pleier å ha en tilnærming om at "hadde dette vært greit om mange gjorde det"? Og det er jo ikke, det ville jo ikke sett ut.
Noen røkter tross alt denne gravlunden vil jeg tro, og sørger for at det er relativt pent og stelt der (og kommunen elns betaler for det). Jeg kan ikke tenke meg at de setter pris på slik "hjelp".

Nei det settes neppe pris på, aller minst av dem som har sine kjære gravlagt og ønsker at det er pent.

Gravplasser har ofte gjennomtenkt beplantning og plan på dette. Det er tidvis skader forårsaket av vind, tung snø og vilt som kommer inn og spiser. Det kan koste mye å bøte på slike skader.
Det er egentlig litt for teit om vi har kommet dit at parker og gravplasser må skiltes med «kapp ikke greiner av tær».

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat