Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-24, 16:15   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

I går, etter en dag med en del ekstra kaving og frem og tilbake hit og dit og behov for å iverksette både plan B og plan C for å få min datters (9) logistikk til å gå opp, og riktige ting som skulle være pakket til de forskjellige greiene, kom hun til meg i sluttspurten på det hele og sa "tusen takk for at du gidder å styre så mye for min skyld mamma", og jeg ble så glad for at a) hun er en person som registrerer verden rundt henne og skjønner at det noen ganger er en del jern i ilden, b) hun registrerer og setter pris på innsats som blir lagt ned for hennes skyld, og c) at hun gir positiv anerkjennelse.

(Viktig å poengtere at det ikke var noe dårlig stemning eller stressing eller kjefting eller whatnot, så hun følte ikke noe behov for å lysne humør eller situasjon, det var bare mye greier og en del uforutsette endringer hos eksterne avtalepartnere som ga litt kaos.)

Maverick er ikke aktiv