Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-24, 20:15   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på strømpebukse

På slottet ville jeg nok brukt de svarte, tette, som hører til bunaden.

Grunnen til at jeg velger svart er fjollete og forfengelig, jeg synes det får leggene mine til å se smalere ut. Og med svart kjole blir det også mer helhet, og jeg blir mindre oppdelt, og virker derfor høyere og smalere. Innbiller jeg meg. Det er jo bare tøys da.

Julaften svosjer jeg rundt i et par kjempevide, knall røde palazzo-bukser, som er så lange (custom made etter mine mål og preferanser, kjøpt på Etsy) at jeg MÅ ha skikkelig høyhælte sko til, for ikke å snuble i mine egne bukseben, og selv da når de helt ned på skolene. Så da trenger jeg ikke tenke på strømpebukser. Men en annen kjole jeg bruker i løpet av jula er i svart fløyel, da bruker jeg ganske tynne (40 den) strømpebukser til.