Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-24, 08:37   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Bokser til opbevaring av mat(rester)

Skuffen med bokser til å oppbevare matrester er sørgelig tom. Nå som julen står for døren ser jeg at jeg trenger nye bokse for å oppbevare rester av mat i. I jula blir det mye av det hos oss. I tillegg til at vi må ha pålegget i noe. Vi har mye mer pålegg en normat i jula. Har du noen tips til gode bokser til å oppbevare mat i? Kravspekk er gjennomsiktige, i alle fall delvis, de kan stables. Jeg liker bokser der samme lokk kan brukes til ulike størrelser på bokser, men det er ikke et krav. Tette er fint, men de trenger ikke tåle å transportere suppe i en veske. Vi trenger mest 2-10 dl.

Jeg hadde funnet et sett, men de er utsolgt i nærheten og jeg tror ikke de rekker frem. Har noen slike fra før og de funker.