Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 14:18   #45
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Jeg er planleggingsmenneske av dimensjoner, så jeg planlegger alltid hva jeg skal servere før jeg inviterer. Så alle invitasjoner fra meg er av typen "Vil du komme og spise lasagne/taco/vafler osv".

Jeg har forståelse for at ikke alle er som meg, men det jeg synes er rart er å høre at man inviterer på f.eks. pinnekjøtt uten å sjekke om gjesten liker det. Ikke fordi det er sær mat, men fordi det i mine øyne er et dyrt måltid. Når jeg inviterer på dyre middager vil jeg i hvert fall være sikker på at gjestene setter pris på det.

Jeg blir selv litt stressa av å ikke vite hva som skal serveres. Ikke fordi jeg er kresen (selv om jeg er det også, men kommer meg alltid rundt det), men fordi det å spise er en jobb for meg. Så jeg må planlegge. Om jeg skal spise tung mat til middag, må jeg ha lett mat tidligere på dagen. Men om jeg spiser salat til lunsj og så får salat til middag også, blir jeg jo sulten. For meg er det dessverre mye stress forbundet med mat og måltider.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat