Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 10:41   #37
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Som regel tror jeg at vi nevner retten i innbydelsen (dette høres mer formelt ut enn det gjerne er ), som i "vil dere komme på pizza/grilling/kalkun på søndag".

Om vi har invitert mange og det er en god blanding i alder, så har vi gjerne noe litt buffetaktig, så alle kan plukke det de vil.

Om jeg inviterer til ost og kjekt er det alltid noen milde, trygge oster, så der opplyser jeg ikke på forhånd om eventuelle litt særere og sterkere varianter. Men om vi tenker å servere rakfisk så spør jeg nok gjerne. Men da er nok sjansen større for at vi inviterer noen vi vet er glade i det, og omvendt, om poenget er å treffes, så vet jeg stort sett hva nære venner og familie synes er godt. Jeg vil jo at gjestene skal kose seg og spise seg mette.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat