Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 10:12   #34
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Jeg synes heller ikke pinnekjøtt er sært på noen måte, men er klar over at smaken av sauekjøtt er det en del som ikke liker, derfor ville jeg sagt fra om pinnekjøtt (og fårikål, for den saks skyld) hvis det var folk jeg ikke kjente. Men trolig ville jeg invitert til "pinnekjøttlag" og det hadde gitt seg selv. Det samme med rakfisk og lutefisk. Det siste er jeg ikke så glad i selv, og ville åpenbart ikke invitert til, men ble jeg invitert på lutefisklag ville jeg dratt for det sosiale, spist litt fisk, masse tilbehør og skylt ned med øl og akevitt. Og hadde ikke trengt noen advarsel. Rakfisk er kanskje det beste jeg vet, men vet jo at det er litt enten eller der, så jeg ville aldri servert kun rakfisk til folk jeg ikke kjente uten å si fra, eller uten å ha noe annet i tillegg.

Jeg har aldri smakt smalahove, og drømmer stadig om at noen skal invitere meg på det, men det er det aldri noen som gjør. Så hvis jeg uten advarsel fikk servert det et sted hadde jeg blitt lykkelig.