Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 09:29   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Eh ... jeg tror kanskje ikke at jeg er så god på dette. Hvis folk inviteres på middag, så informeres de ikke om hva vi skal ha på forhånd. Vi har ikke middagsgjester som jeg ikke kjenner allergiene til, så det klarer vi å ivareta. Maten vi serverer har ofte flere bestanddeler slik at de aller fleste kan finne noe de kan spise.

I går hadde vi ribbemiddag. Til den inviteres min bror med familie hvert år, for ettersom vi har skilte foreldre kan vi ikke tilbringe julaften sammen. Da vet de at det serveres ribbe med tilbehør, men jeg sitter jo på ingen måte og kontrollerer om alle forsyner seg med alt. De bestemmer selv om de vil ha medisterkaker, rosenkål eller rødkål. Ja, selv ribba kan de velge bort hvis de vil (men vi er ivrige ribbespisere hele gjengen).

Til søndag kommer pappa på middag. Jeg vet at de virkelig er altetende, men pappa med kone spiser mer enn oss 4 i kjernefamilien, så jeg vet at vi må lage veldig mye mat. Det er jo også noe som er greit å være klar over.