Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-24, 21:43   #14
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Hvilken mat bør middagsgjester være forberedt på på forhånd?

Lutefisk og pinnekjøtt er eksempler på mat jeg tenker man bør spesifisere. Typisk mat med litt sær smak og særlig hvis det er lite tilbehør (som pinnekjøtt som stort sett bare serveres med kokte poteter og rotmos). Det er lite mat jeg ikke klarer å trykke i meg om jeg absolutt må (men pinnekjøtt er en av dem). Buffet, koldtbord eller retter hvor det er så pass mye tilbehør at alle klarer å bli mette uten å føle at de savner så mye trenger man ikke si i fra om. Hvis mulig spør jeg alltid om allergier eller om det er noe spesielt å ta hensyn til. Jeg blir glad om noen forteller meg om det er noe de absolutt ikke klarer å tvinge i seg, jeg ønsker jo at alle skal få noe godt å spise.