Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-24, 10:17   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?

Jeg våknet til en sms fra en ung mann jeg har hjulpet med noe i høst. Han skrev at i dag er dagen for å kjøpe ski og kanskje rekker vi en prøvetur i kveld. Han vil hjelpe meg med dette fordi jeg har hjulpet ham med noe annet i høst. Fin fyr, jeg prøver å selge ham inn for mine døtre som en potensiell svigersønn Han er en habil skiløper, så fint å få hjelp av noen som er litt mer oppdatert på dette enn jeg er. Mine gamle ski fikk jeg på slutten av 80-tallet, de ble kjøpt for at jeg skulle ha noe å vokse inn i. Jommen sa jeg smør! Jeg voks kun på bredden og ikke på høyden og det var fryktelig balete å gå på alt for lange ski.

Jeg må bare legge til at jeg ikke oppfatter min høyde og nåværende vekt som noe unormalt eller ekstremt. Jeg har halvert vekta mi og er storfornøyd med å ha BMI på rett under 30 og den vekta jeg har. Jeg føler meg lett i kroppen, går mange kilometer hver uke og føler meg rett og slett sprek. Men jeg er likevel usikker på om den kombinasjonene av vekt og høyde jeg har og opplever som fin, også regnes som normalt i en sportsbutikk. Jeg har skjønt at jeg kan kjøpe klær der nå uten problemer og at jeg ikke en gang trenger de største størrelsene lenger, men ski er jeg mer usikker på. Jeg er forberedt på at områdets største sportsbutikk ikke har stort nok skiutvalg, men da får jeg reise lenger. Det ordner seg nok, ski skal det bli. Og med frivillig skilærer tror jeg dette kan bli ordentlig gøy!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat