Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-24, 17:34   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags bil vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg kjenner to som har varebil som har rigget den om baki sånn at de bruker den som en liten campingbil omtrent. De er kjempefornøyde og bruker den masse på spmmeren til turer. Og samtidig funker godt som personbil til vanlig.

Det kunne jeg godt tenkt meg. Hadde vært gøy å kunne dra på roadtrip og stoppe der man vil.

Den ville nok blitt brukt mest til kortere turer her i byen, og kanskje til jobb av og til. Sykler til jobb nå, og det har jeg lyst til å fortsette med. Og så liker jeg å ta meg en fjelltur av og til, og da blir det gjerne noen timers kjøring. Og om sommeren kunne jeg ha slengt padlebrettet bak i, og ha sluppet å pumpe det opp hver bidige gang. Det hadde nok ført til at jeg hadde brukt det oftere. Med en gang jeg må begynne å styre med å legge ned seter eller feste ting på taket desto mer tiltak blir det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat