Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-24, 18:41   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn for "mannearbeid"

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Like lite som å støvsuge eller vaske tøy er dame-arbeid.

Nå sporer jeg av, men jeg husket på en historie fra Storesøster var liten (4-ish) da jeg leste det som er sitert. Vi hadde delt opphusarbeidet oss i mellom og alt av støvsuging var det mannen min som pleide å ta. En dag kom jeg hjem med sandete unger fra barnehagen og det var så mye sand som kunne dras fra gangen og spres i hele huset st jeg løp og hentet støvsugeten på direkten og satte igang. Jeg ble bryskt abruty av Storesøster som forlangte å få vite om jeg hadde fått lov av pappa å bruke støvsugeren. Så typisk mannfolkarbeid der altså.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat