Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-24, 18:49   #72
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Måten sykehusene her bruker helsenorge på er SÅ HÅPLØS! I stedet for å bruke kalenderfunksjonen, som de andre helseforetakene, så sendes innkallinger som brev k innboksen, med et pdf-vedlegg. Når man da har fått ørtifjørti innkallinger og prøver å finne EN, så må man altså begynne øverst og åpne en og en, klikke inn i brevet, åpne pdf-en, zoome inn og se om det er den man leter etter, klikke tilbake-tilbake, scrolle nedover i innboksen igjen (og prøve å huske hvilken dato man var på), åpne neste, undzuweiter.

Jeg prøver å være flink til å alltid legge det inn i min egen kalender med en gang, men av og til glipper der, eller ting blir flyttet frem og tilbake lg man må finne siste versjon av den aktuelle innkallingen.

Og noen ganger står det ganske utførlig hva timen er til, andre ganger er det bare en innkalling uten noe info om hva man skal.

Og noen ganger kommer innkallingen på sms i stedet. Eller bare muntlig. Eller på telefon. Eller papirbrev i posten.

Jeg vet jeg har time til stråling i morgen, men aner altså ikke hvor, når eller om det er forberedelse. Finner ingen innkalling. Og har ørten telefonnumre i ulike innkallinger men aner ikke hvilket jeg dkal bruke til dette. For det skulle stått i innkallingen. Og etter flyttingen fra Ullevål til nye radium, så er det omtrent umulig å komme gjennom på telefon - noen kommer til feil sted og overføring virker ikke, eller man kommer til en telefon der det ikke er ringelyd, og de som er i andre enden er der, men vet ikke at telefonen har ringt, så man er avhengig av å holde linjen, rope innimellom, og så håpe at de hører deg.